W Barcelona avança en el seu projecte de sostenibilitat i millora el seu sistema de reciclatge amb Sorigué

28 Juliol 2022

A través de la seva empresa de serveis ambientals CLD, el grup empresarial instal·la a l'emblemàtic hotel W de Barcelona tres noves compactadores a mida per millorar el seu sistema de reciclatge.

El grup Sorigué, a través de la seva empresa de serveis ambientals CLD, ha substituït les antigues compactadores de l'hotel W Barcelona per tres nous actius dimensionats, amb l'objectiu d'incrementar la sostenibilitat mitjançant la millora del seu sistema de valorització de residus.

Abans d'implementar la nova maquinària, l'equip de CLD va visitar les instal·lacions per aportar una solució adequada i personalitzada. Es va detectar l'oportunitat d'optimitzar la valorització, principalment, en la segregació del residu banal i residu orgànic, així com en les restes de plàstic, envasos, cartó o vidre.

D'aquesta manera, es va plantejar una proposta més eficient del sistema de reciclatge, que es va començar a implementar a principis de 2022. El resultat ha estat la instal·lació de tres compactadores noves, amb una mida més reduïda i adaptada a les seves instal·lacions.
Com a novetat, s'ha dissenyat una porta lateral a les compactadores per facilitar el treball d'ompliment a l'equip de l'hotel i promoure un espai més net.

La incorporació de les noves compactadores ha potenciat l'eficiència en tot el procés de reciclatge de l'hotel. Aquestes millores s'han reflectit, per exemple, en la disminució d'un 50 % del volum de residu banal i en la reducció de la freqüència de retirada d'aquesta fracció.
Les noves mesures han contribuït a impulsar la sostenibilitat mediambiental en la gestió de l'hotel W Barcelona.

Una proposta diferenciadora

La proposta de CLD consisteix a oferir un servei de gestió de residus integral. La companyia del grup Sorigué ofereix un servei personalitzat i proactiu cap al client, que va des del disseny de maquinària específica, fins a la creació de cartells propis o la presentació d'una proposta sobre la disposició de l'espai.

A més, en el seu servei s'inclou informació detallada sobre la utilització correcta de la maquinària i segregació dels residus, que es complementa mitjançant una formació personalitzada destinada a l'usuari final, en aquest cas, al personal de l'hotel W Barcelona.
L'objectiu és proposar formes de treball més eficients i promoure una gestió sostenible dels residus.