Sorigué promou la construcció d'una residència d'estudiants a Segòvia

Sorigué promou la construcció d'una residència d'estudiants a Segòvia

13 Octubre 2021

La nova edificació, una residència d'estudiants que comptarà amb 95 habitacions, suposa un concepte nou de residència urbana, moderna i elegant en un entorn internacional, que permetrà als alumnes fomentar l'activitat social al centre històric de Segòvia.

El grup Sorigué promou el projecte i la construcció clau en mà, d'una residència d'estudiants a Segòvia, que se situarà al recinte emmurallat i a les proximitats de la Universitat Internacional de l'Institut d'Empresa (IE University).
La nova edificació comptarà amb 95 habitacions, 86 places d'aparcament i 57 trasters. Un dels objectius de la futura residència és permetre que els estudiants puguin desenvolupar la seva vida social al voltant d'aquest espai i impulsar l'activitat econòmica del centre de Segòvia.

El campus de la IE University abasta 18.000 m² i es troba a un edifici històric de la ciutat: el Convent de Santa Cruz la Real, declarat patrimoni nacional el 1931.

El 74% dels estudiants que acull el campus són internacionals, reunint alumnes de més de 86 nacionalitats diferents. La residència serà operada per la gestora Mi Casa Inn, marca de residències urbanes d'estudiants, que forma part de ColivINN, el primer operador mundial de colivings especialitzats per verticals temàtics.

La meva Casa Inn actualment gestiona 10 residències a Madrid, una de recent obertura a Saragossa, dues a Salamanca i una altra a Segòvia, a més de la que construirà Sorigué, amb un total de més de 3000 llits previstos per a 2023 i pròxima obertura en altres ciutats.