Ana Vallés reafirma el compromís de Sorigué amb la sostenibilitat al XXIV Congrés Nacional de l'Empresa Familiar

26 Octubre 2021

La presidenta de Sorigué ha participat a la taula rodona “Més que números: propòsit empresarial” per debatre sobre la idea de propòsit al costat d'altres companyies referents a nivell estatal per la seva vocació de retorn.

Ana Vallés, presidenta del grup Sorigué, ha participat aquest 25 d'octubre al XXIV Congrés Nacional de l'Empresa Familiar organitzat per l'Institut de l'Empresa Familiar (IEF), que ha reunit a Pamplona a representants de les empreses familiars més rellevants d'Espanya i al qual han assistit més de 500 empresaris, sota el lema "Treballem per una societat millor".

La presidenta de Sorigué ha reafirmat el compromís de la companyia amb la sostenibilitat mediambiental, econòmica i social a la primera taula rodona del congrés, "Més que números: propòsit empresarial", moderada per Jordi Canals, president del IESE Center for Corporate Governance, i amb la participació del president de Sener, Andrés Sendagorta, i el fundador de la Fageda, Cristóbal Colón.

La taula ha debatut entorn de la noció de propòsit en companyies que conjuguen l'activitat empresarial amb una vocació de retorn, com ho fa Sorigué a través del seu projecte PLANTA, "un projecte excepcional que combina solucions

d'enginyeria i arquitectura amb la passió per l'art i la cultura”, en paraules de Jordi Canals.

Durant la seva intervenció, Vallés ha aprofundit en l'origen del projecte PLANTA: “Es tracta d'un projecte innovador i únic que neix en el primer relleu generacional de Sorigué per aglutinar el grup sota un mateix nord a través de generar un nexe entre el grup empresarial, la Fundació Sorigué i el lloc on la companyia va iniciar les seves activitats. Aquest projecte s'ha anat desenvolupant fins a convertir-se en el vaixell almirall del nostre grup".

La nova edició del Congrés Nacional de l'Empresa Familiar, inaugurada pel Rei Felip VI, ha posat el focus en el treball que duen a terme les empreses familiars per promoure una societat millor a través de la gestió sostenible. L'acte d'obertura del Congrés també ha comptat amb la participació de la presidenta de la Comunitat Foral de Navarra, María Chivite; la ministra d'Indústria, Reyes Maroto, i el president de l'Institut de l'Empresa Familiar (IEF), Marc Puig.