Sorigué participa en projecte sobre adherència paviment - pneumàtic

Sorigué participa en projecte sobre adherència paviment - pneumàtic

7 Novembre 2019

L'objectiu és desenvolupar avanços en el disseny de ferms, en la capacitat de predicció del comportament del conjunt i la millora de les eines de mesura d'aquesta.

L'empresa Sorigué en col·laboració amb dues de les divisions del grup Applus+, IDIADA i Energy & Industry, participa en el projecte “Future Roads Energy and Adherence Knowledge”.

El projecte pretén ampliar el coneixement en els processos d'adherència pavimento-pneumàtic en diferents condicions de prestació de servei. L'objectiu d'aquest consorci és desenvolupar avanços en el disseny de ferms, en la capacitat de predicció del comportament del conjunt i la millora de les eines de mesura d'aquesta.

El desenvolupament del projecte compta en un primer estadi de dues fases, on es realitzen una àmplia gamma d'assajos de diferents paviments en pistes d'assaig i en carreteres de trànsit obert.

L'anàlisi de la informació obtinguda i el coneixement generat permetran establir les bases d'estadis posteriors enfocats en l'optimització de paviments, sistemes de mesurament d'adherència i elements d'interacció vehicle-ferm.