Finalitza la segona edició del projecte de reinserció social eDuo de la Fundació Exit

23 Juliol 2018

En aquesta nova edició, per primera vegada, hi han participat mentors interns de Sorigué, fet que ha ajudat a incrementar el coneixement dels joves participants en la nostra activitat empresarial.

Aquest passat mes de juny ha finalitzat la segona edició del projecte eDuo realitzat conjuntament per la Fundació Exit, Sorigué i Femarec a CLD, empresa de gestió de residus del grup empresarial. En aquesta ocasió 13 joves han rebut formació professional en aquesta temàtica.

En aquesta nova edició s'ha incorporat la figura dels mentors/es d'empresa i tutors/es de servei, on hi han participat vuit treballadors/es de Sorigué, fet que ha facilitat la connexió entre la part pràctica i la part teòrica de la formació. Aquesta mentoria ha permès al seu torn que els joves hagin aconseguit un grau de major coneixement de l'activitat empresarial del grup.

Els joves participants han rebut Certificats de Professionalitat en Gestió de Residus. A més, són diversos els alumnes, de les dues edicions del projecte, que han obtingut el seu primer contracte de treball a CLD, després de rebre aquestes formacions.

El projecte eDuo de la Fundació Exit té com a objectiu la formació de joves en risc social i alterna l'assistència a un centre educatiu amb la formació a empreses mitjançant un sistema de pràctiques.

L'any 2017, la Fundació Exit i Sorigué van realitzar la primera formació del projecte eDuo, també a CLD. Totes dues organitzacions s'han unit en altres ocasions per dur a terme, a més, el projecte Coach, que té com a objectiu millorar l'ocupabilitat de joves d'entre 16 i 19 anys, a través del voluntariat corporatiu.