Fundació Exit i Sorigué s'uneixen per disminuir l’abandonament escolar i millorar l’ocupabilitat juvenil a Lleida

Anar a sala de premsa Anar a Notes de premsa

31 Març 2017

El Projecte Coach de Fundació Exit té com objectiu millorar l’ocupabilitat de joves, entre 16 i 19 anys, a través del voluntariat corporatiu. Aquesta és la segona edició del Projecte Coach en Sorigué: en 2016 es va dur a terme la primera edició als centres de treball del grup a Barcelona.

Fundació Exit, a través del grup empresarial Sorigué, està duent a terme la primera edició del Projecte Coach a Lleida. En aquesta iniciativa estan participant nou professionals de la companyia que durant dos mesos estan fent mentoria a  9 joves en situació de vulnerabilitat i compartit setmanalment amb un grup d'igual nombre de joves procedents de l'Institut Municipal d’Ocupació Salvador Seguí i dels Programes de Formació i Inserció del Pla de Transició al Treball de Lleida.

El Projecte Coach és una iniciativa de voluntariat corporatiu dirigida a empreses socialment responsables que busquen millorar la integració laboral de joves en situació de vulnerabilitat, treballant la seva orientació i motivació perquè continuïn la seva formació i millorin les seves possibilitats d’ocupació.

La Fundació Exit forma als/as voluntaris/as corporatius en tècniques de “coaching” i “mentoring” que després apliquen durant el procés d'acompanyament als joves. Els participants, que tenen entre 16 i 19 anys, són derivats  de diferents entitats socials i educatives, procedents d'una experiència d'abandó prematur escolar.

Aquesta és la segona vegada que Sorigué participa en el Projecte Coach. En 2016, es va realitzar la seva primera versió amb voluntaris/es de diferents centres de treball del grup a Barcelona. En aquesta ocasió, l'empresa ha dut a terme la iniciativa, a més de Barcelona, a Lleida, Saragossa, Madrid i Sevilla. En total, 19 treballadors/es de grup han participat en aquesta segona edició.

La participació de Sorigué en aquest projecte reafirma el seu compromís pel creixement sostenible a través de la tornada social i s'emmarca en la seva política de Responsabilitat Social Corporativa.

Descàrregues

Galeria d'imatges