CLD obté la certificació en Responsabilitat Social

CLD obté la certificació en Responsabilitat Social

21 Març 2018

L'empresa de gestió de residus del grup Sorigué ha obtingut el certificat IQNet SR10, al mateix temps que l'empresa Acsa, Obras e Infraestructuras ha aconseguit la renovació d'aquesta certificació.

CLD, una de les empreses especialitzades en gestió de residus de Sorigué, ha acreditat la integració apropiada de la gestió de la responsabilitat social en tots els processos de l'organització. L'organització ha rebut el certificat AENOR de Responsabilitat social conforme a l’estàndard internacional IQNet SR10.

A més, l'empresa Acsa, Obras e Infraestructuras ha renovat aquesta mateixa certificació obtinguda per la seva banda el gener de 2017.

IQNet SR10 és el primer estàndard internacional de sistema de gestió de la responsabilitat social i l’ha desenvolupat IQNet, la xarxa de certificacions més gran del món, de la qual AENOR n’és el seu membre espanyol.

Durant el procés de certificació, s'ha elaborat també la primera Memòria de Sostenibilitat de CLD i la primera del grup realitzada sota els estàndards GRI, que representen les millors pràctiques a escala global per informar públicament dels impactes econòmics, ambientals i socials d'una organització. La memòria ha estat verificada també per l'empresa auditora AENOR.

Aquesta verificació proporciona un alt grau de garantia i exhaustivitat a la Memòria de Sostenibilitat, a més de millorar la qualitat, utilitat i credibilitat de la informació emprada internament i dels seus processos de gestió.

Aquestes certificacions formalitzen la importància que Sorigué atorga a la sostenibilitat i la seva aposta per al desenvolupament sostenible, i el compromís per establir una cultura d'integritat i transparència.

L'empresa CLD, adquirida pel grup Sorigué el març del 2016, neix l'any 1930 i és un dels primers operadors mediambientals de Catalunya amb més de 85 anys de dedicació a la gestió de serveis urbans. Actualment, executa contractes de serveis municipals a més de 70 localitats de Catalunya i Andorra.