Sorigué participa al III CIM 2016

CIM 2016

Sorigué participa al III CIM 2016

9 Novembre 2016

Les línies de negoci de Materials i Conservació de Sorigué presenten les seves últimes innovacions en solucions asfàltiques, aglomerat i paviments al tercer Congrés Nacional d’Enginyeria Municipal (CIM), organitzat pel Col•legi d’Enginyers Tècnics d’Obres Públiques de Catalunya.

En aquesta tercera edició celebrada a Barcelona, el Congrés Nacional d’Enginyeria Municipal ha tingut com a objectiu promoure i desenvolupar l’intercanvi de coneixements i experiències entre els professionals del sector, així com compartir les tendències actuals en gestió municipal i altres noves eines al servei dels tècnics municipals.

En aquest sentit, el responsable del Departament de Desenvolupament de productes de l’Àrea de Materials de Sorigué, Alfredo Bobis, ha presentat les solucions asfàltiques innovadores i optimitzadores en eficiència, sostenibilitat i disseny, desenvolupades per a adaptar-se a les noves necessitats urbanes. Així mateix, Bobis també ha donat a conèixer els paviments que ofereix el grup empresarial que, “pel seu disseny, acabats i prestacions són tècnicament funcionals i innovadors, a la vegada que optimitzen el sistema de manteniment del mateix”.

Galeria d'imatges