Francisco Mangado presenta les innovadores peces d'asfalt desenvolupades per Sorigué

29 Octubre 2015

Aquest dijous 29 d'octubre s'ha presentat el projecte de "Nous Materials" co-liderat per l'arquitecte de prestigi internacional Francisco Mangado i el Departament de Desenvolupament Estratègic de Sorigué.

Gràcies al coneixement i experiència de Sorigué en mescles asfàltiques, la companyia ha desenvolupat peces prefabricades úniques elaborades a partir d'aquest material, associat majoritàriament a construccions viàries, amb un disseny i funcionalitats innovadores que garanteixen l'optimització en els resultats. A més del seu coneixement i experiència, Sorigué ha aportat en aquest projecte la seva capacitat tecnològica i de resposta, i el seu equip tècnic transversal així com els avenços en investigació realitzats pel seu laboratori en què s'han desenvolupat les primeres mostres.

L'arquitecte Francisco Mangado, amb una altra figura referent de l'arquitectura internacional, Ramon Sanabria, han estat els encarregats de donar a conèixer aquest projecte davant mig centenar de persones en el marc del seminari "Nous materials i espai interior" celebrat al Col·legi de arquitectes de Catalunya a Barcelona. Aquest seminari està organitzat per la Fundació Arquitectura i Societat, un fòrum de reflexió sobre l'arquitectura del segle XXI que integra més de 20 professionals de diferents àmbits.

Durant la presentació Mangado ha remarcat que "amb l'extraordinari coneixement de Sorigué, hem dissenyat llambordes fets amb encenalls o barres d'alumini, que estan a prop del escultòric i que aviat estaran al mercat".

Galeria d'imatges