Sorigué inicia la construcció de 124 habitatges a dos conjunts residencials a Dos Hermanas, Sevilla

17 Agost 2022

Amb un import total de 21.700.000 €, Sorigué preveu finalitzar tots dos projectes el primer semestre de 2024. Les dues promocions inclouen porxo, jardí privat i plaça d'aparcament per a cada habitatge i se situen a la zona Entrenúcleos, a 15 minuts del centre de Sevilla.

El grup empresarial ha començat aquest mes de juliol l'edificació de dos conjunts residencials per a la immobiliària Vía Célere: les promocions Nogal i Olmo, de 78 i 46 habitatges unifamiliars respectivament, situades a la localitat Dos Hermanas de Sevilla.

Amb un import total de 21.700.000 € (IVA exclòs), Sorigué preveu finalitzar tots dos projectes el primer semestre de 2024.

Célere Nogal és un conjunt residencial integrat per 78 xalets adossats de 3 i 4 dormitoris. La promoció s'estructura com una urbanització amb control d'accés i zones comunes que inclouen dues piscines, zones verdes, gimnàs equipat i sala social amb terrassa. La direcció d'obra està a càrrec d'Ariza Grau Arquitectura i Urbanisme.
Per part seva, Célere Olmo és un conjunt residencial integrat per 46 habitatges agrupats en conjunts de 2, 3 i 4 habitatges de 4 dormitoris. La direcció d'obra està a càrrec d'EDDEA Arquitectura.

Totes dues promocions inclouen porxo, jardí privat i plaça d'aparcament per a cada habitatge i se situen a la zona Entrenúcleos, a 15 minuts del centre de Sevilla.

Els dos projectes compten amb un Programa de Personalització que ofereix diferents opcions d'acabats per a parets, sòls, armaris i cuina.