Sorigué incorpora a la seva flota sis vehicles elèctrics, els primers de la seva gamma que arriben a Espanya.

18 Juliol 2019

El grup empresarial ha escollit el nou e-Crafter totalment elèctric de Volkswagen per ampliar la flota de vehicles dels seus contractes de serveis urbans a la província de Barcelona.

El grup empresarial Sorigué ha rebut les sis unitats de la furgoneta e-Crafter 100 % elèctrica de Volkswagen, les primeres lliurades a Espanya, en un acte celebrat en un dels seus centres de treball situat a la Zona Franca de Barcelona. Aquestes sis unitats de zero emissions s'afegeixen a la flota de vehicles dels seus contractes de serveis urbans a la província de Barcelona.

La trobada va comptar amb la presència de Manuel Vélez, director general de les àrees de Tecnologia i Serveis de Sorigué; Francesc Faus, gerent d'Ambitec; Francisco Ullod, gerent de Constraula; Borja Barenys, director de Vendes de Volkswagen Vehículos Comerciales; Dana Cortada, directora general de Volkswagen Group Retail; i Luis Subías, gerent de Volkswagen Barcelona, entre d'altres representants.  Ambitec, especialitzada en paisatgisme i medi ambient, i Constraula, dedicada als serveis urbans, són les empreses Sorigué que incorporaran aquests vehicles de zero emissions a la seva flota.

«La compra d'aquests vehicles respon a la nostra aposta com a grup empresarial per la sostenibilitat mediambiental. A Sorigué treballem perquè els nostres serveis urbans creixin de manera sostenible i aportem valor en els contractes amb els que participem», ha afirmat Manuel Vélez, director general de les àrees de Tecnologia i Serveis del grup empresarial, de la qual formen part, juntament amb ACSA Obras e Infraestructuras, les empreses Ambitec i Constraula.

La nova furgoneta e-Crafter de Volkswagen Vehículos Comerciales ofereix una conducció sense emissions i 170 quilòmetres d'autonomia. El motor s'alimenta per mitjà d'un paquet de bateries d'ió liti muntat sota el sòl de l'espai de càrrega, que es combina amb un sistema de càrrega ràpida CCS que permet la recàrrega de les bateries al 80 % en només 45 minuts.

A més, presenta importants avantatges econòmics tant per la reducció dels costos de manteniment com per les exempcions de pagament en algunes vies de peatge, aparcament en determinades àrees o la lliure circulació en episodis de contaminació i restricció del trànsit a les grans ciutats.

D'aquesta manera, Sorigué manté el seu compromís amb el transport sostenible. Els darrers anys la companyia ha sumat a la seva variada flota un nombre important de vehicles elèctrics, especialment en els seus contractes de serveis urbans.