CLD presenta el seu nou carro de neteja amb mobilitat 100% elèctrica

Anar a sala de premsa Anar a Notes de premsa

CLD presenta el seu nou carro de neteja amb mobilitat 100% elèctrica

9 Abril 2019

L'empresa especialitzada en gestió de residus del grup empresarial Sorigué ha desenvolupat un nou carro de neteja que aporta una millora substancial al seu servei viari.

L'empresa especialitzada en gestió de residus del grup Sorigué, CLD, ha dissenyat i incorporat als seus serveis urbans un nou carro de neteja amb mobilitat 100% elèctrica.

Aquesta innovació pròpia beneficiarà la salut laboral dels treballadors i treballadores. El seu disseny ergonòmic permet un alt grau de maniobrabilitat i polivalència, característiques que es veuen reforçades per la seva mobilitat elèctrica que, juntament amb aportar major estabilitat, disminueix l'esforç que ha de realitzar l'equip humà quan ha d'accedir a zones d'alts pendents. El disseny a més inclou la millora dels suports que permeten el trasllat de les eines de treball.

El nou equip incorpora un dispositiu de seguiment de rutes que, a través d'una pantalla tàctil, mostra els recorreguts del servei i les ordres de treball. A més, el sistema permet reportar incidències i controlar les rutes de treball a través de GPS incorporat.

El nou carro de neteja ha superat ja amb èxit la fase inicial de proves. El seu ús s'ampliarà de forma gradual a tot el personal adscrit al servei de neteja viària.

CLD és responsable des del 2009 de la recollida de residus i neteja viària de la zona nord de Barcelona, que comprèn els districtes de Nou Barris i Horta-Guinardó, donant servei a més de 340.000 habitants.

Sobre CLD

L'empresa CLD neix l’any 1930, i és un dels primers operadors mediambientals de Catalunya amb més de 88 anys de dedicació a la gestió dels serveis urbans. Originàriament CLD estava estructurada com una cooperativa, d'aquí el significat de les seves sigles: Cooperativa d'Usuaris del Servei de Neteja Pública Domiciliària de Barcelona.

En l'actualitat, executa contractes de serveis urbans en més de 70 localitats de Catalunya i Andorra. L'empresa va ser adquirida pel grup Sorigué el març de 2016.

Descàrregues

Nou carro de neteja