Neix Gravit, la nova marca de Sorigué especialitzada en àrids

Neix Gravit, la nova marca de Sorigué especialitzada en àrids

16 Setembre 2020

Gravit comercialitzarà àrids de diversos tipus i granulometria, així com formigó sec i morter sec, en formats de sacs de 25 kg i contenidors flexibles de 1.000 kg. Els àrids provenen principalment dels propis centres de producció de Sorigué.

El grup empresarial Sorigué presenta la seva nova marca especialitzada en la comercialització d'àrids, Gravit. Aquesta marca nova reflecteix l'evolució d'una línia de negoci històrica del grup i, a més, respon a l'aposta de Sorigué per mantenir-se a l'avantguarda en el desenvolupament dels productes.

La nova marca Gravit sintetitza els valors de la companyia en vincular-se de forma directa amb la grava i el món dels àrids, element clau en els seus orígens, alhora que respon a l'evolució i les demandes del mercat.

A través de Gravit es comercialitzaran àrids de diversos tipus i granulometria, així com formigó sec i morter sec, en formats de sacs de 25 kg i contenidors flexibles de 1.000 kg.

Els àrids provenen principalment dels centres de producció de Sorigué. Entre els àrids comercialitzats es troben: sorres, grava, còdols, tot-u, terra vegetal i àrids decoratius, entre d'altres.

El grup Sorigué compte amb més de sis dècades d'experiència en la producció, classificació, tractament i distribució de tota classe d'àrids per a la indústria de la construcció. Es caracteritza per la seva especialització en la producció d'àrids poligènics, aptes per a la fabricació de formigons, morters, mescles bituminoses i capes granulars, i de tipus porfíric, especials per a infraestructures ferroviàries i capes de rodolament d'alt rendiment.

Galeria d'imatges