Sorigué llança el seu primer e-commerce per distribuir els seus productes de reparació de carreteres Calcel

Anar a sala de premsa Anar a Notes de premsa

11 Gener 2022

Calcel, marca de Sorigué especialitzada en reparacions de paviments i solucions asfàltiques, presenta la seva nova web, que permetrà adquirir productes en línia.

El grup Sorigué presenta la nova pàgina web de Calcel, marca de referència per a la reparació de paviments i carreteres, que inclou el primer comerç electrònic del grup empresarial.

Amb un catàleg en línia distribuït en tres grans grups de productes: mescles per a ancoratge i reparació, solucions asfàltiques i sòls drenants, Calcel proposa un recorregut fàcil i intuïtiu per al consumidor que vol conèixer els detalls de cada referència i comprar via Internet de manera directa i segura. D'aquesta manera, Sorigué reforça la seva estratègia comercial i diversifica les seves vies d'acostament al client.

Calcel fabrica mescles asfàltiques i productes de reparació sostenibles i fàcils d'usar per a allargar la vida útil de tota mena de paviments en carreteres i infraestructures com a ports i aeroports. A més, s'ha especialitzat en la producció d'asfalt en fred amb addició de resines, idoni per a petites reparacions de ferms en carrers i, en la producció de morter de resines d'enduriment ràpid per a la fixació de tapes de fosa.
Productes com Calcel One, que no emet gasos ni fums perquè no requereix escalfament durant la seva fabricació, o el paviment drenant, Calcel Rob, sense dissolvents ni ftalats, són una bona mostra del compromís ambiental d'aquesta marca, pionera en el desenvolupament i aplicació de tècniques sostenibles.

La marca Calcel d'origen francès va ser adquirida pel grup Sorigué a mitjan 2016 i des de llavors, els seus productes es fabriquen en el complex industrial La Plana del Corb, a Balaguer, i són distribuïts a diferents països com Espanya, França i el Marroc.

Calcel forma part de l'àrea de Materials de Sorigué, especialitzada en la producció i distribució d'asfalts, àrids, formigons i prefabricats de formigó per a urbanització, sanejament i de gran format, com a dovelles.
Descàrregues