L'empresa del grup Sorigué, Acsa, Obras e Infraestructuras, S.A.U. obté la certificació en Responsabilitat Social

Eva Subirá, directora de AENOR en Cataluña, entrega certificación a Ana Vallés, presidenta de Sorigué.
Anar a sala de premsa Anar a Notes de premsa

25 Gener 2017

El certificat IQNet SR10, reconegut internacionalment, acredita la integració apropiada de la gestió de la responsabilitat social en tots els processos de l’empresa i marca una fita per a l’organització.

La presidenta de Sorigué, Ana Vallés, ha rebut el certificat AENOR de Responsabilitat social conforme a l’estàndard internacional IQNet SR10, que acredita Acsa, Obras e Infraestructuras, S.A.U., com una empresa socialment responsable, que aposta pel bon govern i per la millora contínua. Eva Subirá, directora d’AENOR a Catalunya, n’ha fet l'entrega.

Aquest reconeixement certifica que l’empresa de construcció, serveis i tecnologia del grup Sorigué ha realitzat la integració apropiada de la gestió de la responsabilitat social en tots els seus processos. IQNet SR10 és el primer estàndard internacional de sistema de gestió de la responsabilitat social i l’ha desenvolupat IQNet, la xarxa de certificacions més gran del món, de la qual AENOR n’és el seu membre espanyol.

“L’obtenció d’aquesta certificació és una confirmació del nostre compromís, des de ja fa sis dècades, amb el respecte pel nostre entorn i pel medi ambient, però sobretot demostra la nostra vocació de retorn social com a grup empresarial”, ha afirmat Ana Vallés, presidenta de Sorigué.

Per a Eva Subirá, directora d’AENOR a Catalunya, “la certificació IQNet SR10 assegura a Acsa un abordatge integral i seriós de la Responsabilitat social, que els grups d'interès significatiu contemplen i que integren en altres sistemes de gestió com els que descriuen les normes ISO. Ja s’han concedit 75 certificats IQNet SR10 a organitzacions de 16 països”.

L’obtenció d’aquest segell reafirma la importància que Sorigué atorga a la sostenibilitat, un dels pilars del seu Pla Estratègic, que aposta per un creixement sostenible a través de la diversificació, la innovació, la creació de llocs de treball, la cura del medi ambient, el desenvolupament del talent i el retorn social.

L’objectiu de la direcció del grup és fer extensiva la certificació IQNet SR10 a la resta de les seves empreses.

Descàrregues

Galeria d'imatges