Sorigué aposta per la innovació

Sorigué aposta per la innovació

Neix el Consell Assessor d’Innovació de la companyia
8 Juliol 2015

El Consell, integrat per representants rellevants de l' R+D+I nacional i internacional, assessorará el grup empresarial per contribuir al seu objectiu de creixement, que s'estima superior al 10% en el pròxim bienni.

Sorigué ha dut a terme la primera reunió del seu nou Consell Assessor d’Innovació. En la trobada, realitzada l’últim cap de setmana de juny a Barcelona, hi han participat els seus membres constituents: Rolf Tarrach, president de l’Associació Europea d’Universitats (EUA, per la sigla en anglès); Lluís Torner, director de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO); Marcos Urarte, consultor estratègic i expert en innovació, i Ana Vallés, presidenta de Sorigué. També hi han participat responsables de projectes en estudi del Centre d’Investigació Avançada de Sorigué.

Aquest Consell és una peça clau de l’eix innovació del Pla estratègic de Sorigué 2015-2017, que, a més, aposta pel talent i la reputació com a puntals del creixement de l’empresa. La finalitat d’aquest nou organisme és contribuir a crear un ecosistema que afavoreixi els projectes propis i externs, i fer de «radar» de les tendències potencialment més profitoses en l’àmbit nacional i internacional en els sectors en què Sorigué treballa i en nous sectors d’activitat.

Descàrregues