L'empresa Constraula del grup Sorigué presenta nova identitat

Anar a sala de premsa Anar a Notes de premsa

L'empresa Constraula del grup Sorigué presenta nova identitat

27 Novembre 2018

L'empresa, especialitzada en manteniment urbà i d'edificis, ha apostat per un nou logo i un complet sistema visual que actualitzen la marca i posen de manifest el seu caràcter transformador.

Barcelona, 27 de novembre de 2018. – L'empresa especialitzada en manteniment urbà i facility management de Sorigué, Constraula, ha renovat la seva imatge amb una identitat més moderna i d’acord amb la seva visió de futur. L'empresa, amb forta implantació a la província de Barcelona, es troba en ple desenvolupament de negoci, i el seu creixement i visió estratègica exigia un nou sistema visual que actualitzés i modernitzés la marca, adaptant-se a les necessitats del mercat.

El desenvolupament d'aquesta nova identitat visual forma part del Pla Estratègic de Sorigué, que busca assegurar el creixement sostenible del grup empresarial, a través de la millora en el seu servei al client, l'aposta per augmentar l'eficiència del negoci i l'enfortiment als territoris on actua. En aquest cas, el compromís de Constraula amb Barcelona queda de manifest en les noves instal·lacions de l'empresa, que es troben en plena construcció al polígon industrial del Besòs, Districte de Sant Andreu, i que començaran a estar operatives al juny que ve.

Nova identitat

Constraula ha definit la seva nova identitat de marca de la mà de la companyia de branding Summa. Els valors diferencials de la marca Constraula queden sintetitzats en el seu nou logotip, la composició del qual es recolza en la lletra ‘o’ en constant moviment, reflectint així la voluntat de renovació, evolució i progrés continu de l'empresa.

A nivell cromàtic, s'ha apostat pel negre, color que al·ludeix a l'experiència de Constraula, i a la fortalesa, serenitat i prestigi, trets que transmeten als seus clients confiança i seguretat; i pel verd neó, que recorda als colors fluorescents utilitzats en el sector del manteniment urbà per a les senyalitzacions. Es tracta a més d'un color digital i innovador, que transmet energia, i que apunta també a la voluntat sostenible de l'empresa.

A partir d'aquest concepte s'ha treballat un sistema visual que s'ha traslladat als múltiples suports i actius de marca com la flota de transport, els uniformes o la papereria. La utilització de la ‘o’ i de les seves diferents declinacions gràfiques es vincula amb l'esperit transformador i renovador de Constraula.

Summa, amb més de 29 anys d'experiència, és la primera companyia espanyola especialitzada en creació i gestió de marques. Amb un equip de 83 persones, des de les seves oficines a Madrid, Barcelona i Lisboa desenvolupa projectes en diferents països d'Europa i Llatinoamèrica.

Sobre Constraula

Constraula és una empresa amb més de 30 anys d'experiència que desenvolupa les seves activitats en l'àmbit de la construcció i els serveis urbans. La seva actuació se centra en tres línies de negoci: manteniment urbà i de via pública; manteniment d'edificis i instal·lacions; i obra civil urbana, que contempla la urbanització integral de carrers, jardins, parcs, places, entre altres espais públics. El seu camp d'actuació se centra a la província de Barcelona. L'empresa es va incorporar a Sorigué en 2016.

Descàrregues