Sorigué i CLD reben segell que lliura la ciutat de Barcelona a organitzacions que afavoreixen la igualtat d'oportunitats

4 Juny 2018

El distintiu segell Làbora reconeix a les organitzacions, entitats i empreses col·laboradores del programa del mateix nom, impulsat per l'Ajuntament de Barcelona, que treballa pel foment de l'ocupació i apropa a les persones en situació de vulnerabilitat al mercat laboral.

El grup empresarial Sorigué i la seva empresa especialitzada en gestió de residus CLD, han rebut el segell Làbora, que reconeix a les empreses i entitats que col·laboren activament en el programa Làbora. Aquest projecte de cooperació públic- social és impulsat per l'Ajuntament de Barcelona, a través de l'Institut Municipal de Serveis Socials (IMSS) i Barcelona Activa, i gestionat en col·laboració amb Entitats Catalanes d'Acció Social (ECAS), Empreses d'Inserció de Catalunya (FEICAT) i la Creu Roja.

El programa Làbora té com a objectiu fomentar l'ocupació i millorar l'ocupabilitat de persones en situació de vulnerabilitat. El projecte facilita que les empreses i entitats tinguin accés a una borsa de candidats/es, on podran trobar el perfil que millor s'ajusti a les seves necessitats de contractació. Làbora vincula a l'empresa a un programa amb compromís i responsabilitat social que afavoreix la igualtat d'oportunitats entre la ciutadania.

Jornada de networking

El lliurament del distintiu es va realitzar el passat 14 de maig durant la IV jornada Espai labora que es va dur a terme al Centre Cultural El Born, amb l'objectiu que les empreses assistents poguessin conèixer a participants del programa.

Més de 100 empreses i entitats col·laboradores van rebre aquest segell, entre elles, Urbaser, Aigües de Barcelona, ​​Bigas Grup, Construccions Rubau, Copisa, Fira de Barcelona, ​​Catalana Occident, Mapfre i Saba.

Durant aquesta jornada, personal de Recursos Humans de Sorigué i CLD van tenir l'oportunitat d'entrevistar a diversos perfils de candidats/es, tant per a optar a cobrir llocs de treball com per formar part de la borsa de treball de l'organització.

Galeria d'imatges