Sorigué s'uneix a Madrid Capital Mundial

Sorigué s'uneix a Madrid Capital Mundial

27 Abril 2023
Sorigué, grup empresarial especialitzat en els sectors dels serveis a la ciutat, el cicle de l'aigua, l'energia, les infraestructures i els materials, s'ha unit recentment a Madrid Capital Mundial (MWCC), associació que reuneix entitats madrilenyes i espanyoles referents als sectors de l'enginyeria, la construcció i l'arquitectura.

La unió amb MWCC té com a objectiu sumar forces amb altres companyies i entitats en iniciatives lligades al futur de les ciutats. Per això, “l'adhesió de Sorigué suposa l'oportunitat de mostrar el coneixement i l'experiència de la companyia en el desenvolupament urbà per generar noves sinergies amb el sector i avançar cap a una ciutat més innovadora i sostenible”, ha afirmat Ana Vallés, presidenta de Sorigué.

Per a David Garcia Nuñez, president d'MWCC, “l'adhesió de Sorigué a Madrid Capital Mundial és una aposta clara de l'entitat per les ciutats, les seves solucions sostenibles i innovadores. Creiem fidelment en els projectes, sinèrgies i activitats de les més de 170 companyies públiques i privades que conformen l'ecosistema creat a Madrid Capital Mundial”.

Sorigué a Madrid
Des de fa més de 30 anys, Sorigué manté una sòlida relació amb Madrid i la seva regió, que s'ha traduït en importants contractes com els acords marcs amb la Direcció General de Conservació de Vies Públiques de l'Ajuntament de Madrid, el contracte de manteniment d'infraestructura verda amb l'Ajuntament de Parla durant més de 10 anys, així com els nombrosos contractes amb Canal de Isabel II per a la gestió de diferents serveis i obres relacionades amb el cicle de l'aigua.
Sobre MWCC

Madrid Capital Mundial va tenir l'origen com a projecte l'any 2016 i el 2020 es va materialitzar en forma d'associació amb l'objectiu d'impulsar Madrid com un dels principals exponents mundials d'enginyeria, construcció i arquitectura, així com de desenvolupament de projectes de mobilitat urbana.

L'associació està formada per agents de l'administració pública, empreses, fundacions/associacions, instituts tecnològics i universitats, representat així tot l'espectre dels agents implicats en el sector de l'enginyeria, la construcció i l'arquitectura de les ciutats.

Sobre Sorigué

Fundada el 1954, la companyia actua en territori nacional amb seus a Madrid, Barcelona i Lleida, i delegacions i centres de producció distribuïts per tot el país.

Amb una estratègia enfocada a la sostenibilitat, Sorigué ha implementat criteris ambientals, socials i de governança a totes les seves àrees de negoci. En aquest sentit, compta amb més del 92 % del negoci avalat per la norma UNE-EN-ISO 14001 de gestió ambiental.

A més, aborda el creixement des d'una perspectiva innovadora, i per això treballa en aliança amb diverses entitats públiques i privades en la recerca de materials i procediments més sostenibles.