Sorigué s'uneix a l'Associació Espanyola de Directius de Responsabilitat Social, DIRSE

20 Juny 2019

La companyia també ha participat durant el 2019 en el pla Mentor DIRSE 2019, que té com a objectiu impulsar una contribució estratègica de la RSC a les empreses.

El grup empresarial Sorigué s'ha incorporat en la categoria de soci protector a l'Associació Espanyola de Directius de Responsabilitat Social (DIRSE) durant aquest mes de juny. DIRSEés una associació espanyola de referència, a escala nacional i internacional, en l'àmbit de la responsabilitat social i compta amb més de 350 socis.

Per a l'empresa, aquesta participació implica una aliança d'alt nivell per assolir els seus objectius en responsabilitat corporativa, innovació social i ètica empresarial. «Formar part de DIRSE també ens ajudarà a teixir aliances amb empreses espanyoles compromeses amb el bon funcionament de la RSC», ha afegit Míriam Porres, directora d'RSC i Compliment Normatiu de Sorigué.

Per tal d'incrementar la responsabilitat social dins del negoci, Sorigué ha construït un sistema de compliment robust, integrat per un codi ètic del qual es deriven les polítiques d'empresa.

Aquests procediments tenen com a objectiu definir els principis d'actuació del personal i de la direcció de l'organització, i també interpel·la totes aquelles persones que es relacionen amb el grup. A més, el sistema de qualitat garanteix el compliment d'estàndards i normes de referència en tota la cadena de valor.

Així mateix, en la seva aposta per la transparència i el diàleg amb els grups d'interès, Sorigué publica les seves fites principals en la memòria de sostenibilitat i ha obert vies de comunicació bidireccional a través del canal ètic i les xarxes socials.

Pla Mentor DIRSE 2019
Durant el primer semestre d'aquest any, el Departament d'RSC i Compliment Normatiu ha participat en el programa Mentor DIRSE, promogut per aquesta entitat en col·laboració amb la Fundació SERES i la Fundació EY, i que té com a objectiu acompanyar nous directius o directives d'RSC en els seus projectes dins de la seva organització i impulsar-ne la implantació. Només es van seleccionar cinc directives per participar en aquesta edició, entre els 350 associats de DIRSE i les 120 empreses sòcies de la Fundació SERES.