Ana Vallés, reconeguda amb el Premi Lidera d'El Periódico de Catalunya

Ana Vallés, reconeguda amb el Premi Lidera d'El Periódico de Catalunya

29 Març 2022
La presidenta del grup empresarial Sorigué, Ana Vallés, ha estat reconeguda aquest dilluns 28 de març amb el premi Lidera al marc dels premis "Empresa de l'Any" que anualment organitza El Periódico de Catalunya. A la seva 41 edició, Vallés ha rebut aquest guardó per part d'un jurat encapçalat pel Conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Roger Torrent.

"El món empresarial està cada vegada més representat per dones i la nostra presència ha de servir d'exemple i inspiració per a futures generacions. És important que treballem per a ser més visibles, per a ser referents en tots els àmbits professionals i des de tots els llocs", ha afirmat Ana Vallés durant la trobada.

A la cerimònia, que ha reunit representants del món empresarial, econòmic i polític de Catalunya, també s'ha reconegut a Noel Alimentària com a empresa de l'any; Girbau amb el Premi Digitalitza; GPA Innova amb el Premi Innova; Carinsa amb el Premi Projecta i Blue Box, amb el premi Inicia.
Els Premis Empresa de l'Any, organitzats per El Periódico de Catalunya i el Banc Sabadell, reconeixen anualment a sis empreses amb seu a Catalunya que han sobresortit l'any passat en diferents aspectes: innovació, treball per la igualtat, o la transformació digital.

El jurat d'aquests reconeixements d'aquesta edició ha estat compost a més per Aitor Moll, conseller delegat de Premsa Ibèrica; Sergi Guillot, director general de Prensa Ibérica; Albert Sáez, director d'El Periódico; Fèlix Noguera, gerent general d'El Periódico; Xavier Ventura, director d'Empreses Territorial de Banc Sabadell; Pere Navarro, President del Consorci de la Zona Franca; Damià Calvet, president de Port de Barcelona; i Eva Borràs, directora gerent de la Cambra de Comerç de Barcelona, entre altres representants.

Els premis Empresa de l'Any s'han convertit en un referent en el panorama socioeconòmic de Catalunya i posen en valor l'esforç del teixit industrial català i la seva aportació.