Sorigué preveu un creixement superior al 10% en els pròxims dos anys

Anar a sala de premsa Anar a Notes de premsa

Sorigué preveu un creixement superior al 10% en els pròxims dos anys

La companyia participa com a global partner de la Fira Internacional Beyond Building Barcelona - Construmat 2015
18 Maig 2015

El nou Pla estratègic de la companyia preveu una aposta per la innovació, el desenvolupament i la captació de talent.

Sorigué, que enguany celebra el seu 60è aniversari, ha posat en marxa un Pla estratègic per als pròxims tres anys amb l’objectiu de consolidar un creixement que preveu situar-se per sobre del 10% el 2017. L’objectiu de la companyia és anticipar-se al futur del sector mitjançant l’impuls de la innovació, el desenvolupament del talent i l’optimització del seu posicionament.

Com a part d’aquesta estratègia, Sorigué estarà present com a global partner a la primera edició de la Fira Internacional Beyond Building Barcelona (BBB) –fins ara coneguda com a Construmat–, que se celebra a Barcelona del 19 al 23 de maig. Amb un estand propi i un programa ampli de conferències i activitats, Sorigué donarà a conèixer al sector la seva visió integral de negoci i reforçarà les sinergies entre les diferents àrees del grup empresarial.

Descàrregues