Sorigué mostra el seu suport al talent amb la participació en el projecte Ent-Ex

25 Juliol 2016

El grup empresarial impulsa la seva vocació de retorn a través d'activitats en l'àmbit educatiu i dóna suport a joves emprenedors en col·laboració amb institucions europees mitjançant la seva participació al projecte internacional Ent-Ex (The Enterpreneurship Experience Programme).

Una trentena de joves talents d'entre 18 i 30 anys, entre els que s'hi trobaven treballadors de Sorigué, han assistit al programa Ent-Ex, un projecte organitzat per l'European Institute for Industrial Leadership (EIIL) creat per ajudar als participants a desenvolupar les seves habilitats emprenedores, sense tenir en compte la seva futura carrera. El curs, que ha tingut lloc del 11 al 14 de juliol, ha comptat amb l'impuls financer i logístic de Sorigué, així com el suport institucional de Barcelona Activa, Covestro, Generalitat Emprèn i Jedi.

En paraules del coordinador del Departament de Desenvolupament estratègic del grup, Nigel Bax, “la participació a Ent-Ex forma part de la voluntat del pla estratègic de Sorigué d'invertir en persones que, en el camp de l'emprenedoria, aporten valor a la companyia i impulsen el canvi amb noves idees i visió de futur".

The Enterpreneurship Experience Programme

El programa internacional Ent-Ex consisteix en un curs pràctic de quatre jornades, on els alumnes realitzen activitats que els permeten desenvolupar les seves habilitats emprenedores i creatives, a més a més de posar en pràctica la seva capacitat de treball en equip i treball en xarxa.

En aquesta edició, els participants han comptat amb l'assessoria de diversos directius de Sorigué com el director d'expansió, Ignasi Clariana, i el director de serveis compartits, Álex Pardo. A més, han pogut conèixer de primera mà les experiències de destacats emprenedors espanyols com Clara Lapiedra, assistent de direcció a PronoKal Group International, Xavier Crusat, director d'innovació a KIC Innoenergy, Rubén Hermida, director d'ADOC Management, Vicky Castillo, fundadora i directora de TbKids, i Miquel Latorre, cofundador d'IDI Eureka.

Ent-Ex és un projecte anual itinerant amb base a Brussel·les que, a més de Barcelona, també s'executa a les ciutat europees deLondres, Amsterdam, Gènova, Colònia i Lisboa.

Galeria d'imatges