Cian, el digital workplace de Sorigué, guanya el premi internacional Nielsen Norman Group 2022

Anar a sala de premsa Anar a Notes de premsa

10 Juliol 2022

Aquest reconeixement posa en valor els seus continguts, disseny, solució tècnica, governança i la seva capacitat per connectar a les persones de l'organització. Els premis Nielsen Norman Group, que enguany han celebrat la seva 21 edició, són els guardons més prestigiosos en l'àmbit de l'experiència d'usuari, i s'atorguen anualment amb l'objectiu de reconèixer a les 10 millors intranets a tot el món. A més, mostren les principals tendències quant a disseny i experiència d'usuari.

El workplace de Sorigué, anomenat Cian, ha estat guardonat com una de les 10 millors intranets del 2022 a la 21 edició del concurs de disseny d'intranets de Nielsen Norman Group.

Els guanyadors d'aquests prestigiosos guardons, reconeguts com el millor aparador en dissenys d'intranets, són triats per experts en UX entre una llista anònima de candidatures sobre la base del seu disseny i experiència d'usuari.

Amb aquest premi, es reconeix la capacitat de Cian de donar resposta a aquestes necessitats, tant des del punt de vista dels continguts i disseny, així com del seu vessant tècnic o la governança.

Així mateix, es posa en valor la seva capacitat de donar accés a les 5.000 persones en plantilla a l'espai digital; la diversitat i actualització dels continguts i la capacitat d'integració de la solució tècnica amb l'entorn digital del grup.

Cian va ser desenvolupat dins del pla estratègic 2020 de Sorigué com a element vertebrador de la seva comunicació interna. Es tracta d'un espai digital d'informació, treball i participació que té per objectiu final fomentar una cultura corporativa compartida per totes les empreses del grup.

Cian ha estat desenvolupat per un equip multidisciplinari de Sorigué al costat de la Consultora tecnològica Raona, especialitzada en Digital Employee Experience i Gold Partner de Microsoft, i Roca Salvatella, consultora especialitzada en transformació digital dels negocis.

En el procés de creació i desenvolupament han participat equips transversals a tota la companyia amb l'objectiu de crear un espai de treball centrat en l'usuari.
La implantació sobre Sharepoint en línia s'ha realitzat amb els acceleradors de Raona, que ofereixen flexibilitat a l'eina i acceleració en l'adopció, i permeten incorporar noves funcionalitats a la solució i mantenir el Digital Workplace actualitzat en el temps.

Sobre el premi

Nielsen Norman Group és una empresa d'investigació i consultoria en UX de gran rellevància a nivell internacional. Han acompanyat a organitzacions líders de tot el món a millorar la seva experiència d'usuari a les seves plataformes.

Des del 2001, concedeixen anualment els Premis de Dissenys d'Intranets (The Intranet Design Annual awards) a 10 entitats internacionals. Aquest reconeixement és el més prestigiós del món sobre experiència d'usuari d'intranets d'alta qualitat.

Cada any es ressalten les temàtiques més comuns entre les guanyadores i són presentades a un informe perquè altres empreses puguin utilitzar-les com a referència. Enguany, alguns dels temes destacats han estat l'accessibilitat i el disseny inclusiu, l'adaptació ràpida i contínua de la intranet, i l'enfocament sostenible.

Les empreses guanyadores d'aquesta edició van ser: Banner Health, BYN Mellon, The Estée Lauder Companies Inc., IBM, Massachusetts Mutual Life Insurance Company (MassMutual), Princeton University i Publicis Sapient. Totes aquestes amb seu als Estats Units. L'empresa de Singapur DBS Bank, la italiana Webuild S.p.A i Sorigué d'Espanya.
Descàrregues