NORDVERT i Corporación CLD participen al Fòrum Internacional de gestió de residus Waste in Progress

27 Febrer 2018

La segona edició d'aquesta fira s'ha centrat en exposar i debatre experiències d'èxit en la gestió de residus de llocs turístics en l'àmbit internacional.

Les empreses especialitzades en gestió de residus de Sorigué, NORDVERT i Corporación CLD, han participat com a socis en la segona edició del Fòrum Internacional Waste in Progress, celebrat a Girona els dies 21, 22 i 23 de febrer.

Durant la trobada s'han presentat diversos casos d'èxit en gestió de residus en llocs turístics. Durant els tallers i les ponències s'han revisat, a més, models de recollida de ciutats de tot el món amb resultats de reciclatge superiors al 60%, i el funcionament del porta a porta, que s'implementa en diversos barris de moltes ciutats.

Waste in Progress ha permès la trobada professional amb les diverses empreses involucrades en aquest mercat, i la connexió i el debat entre el sector públic i privat.

La fira ha servit, a més, com a aparador a diversos projectes d'innovació empresarial. Centres de recerca, universitats i també empreses han presentat iniciatives de coneixement relacionades amb la recollida, la gestió i el tractament de residus.