Ecotelia rep a Alemanya el premi EUPD Research al millor instal·lador d'energies renovables a Espanya

19 Juny 2023

EUPD Research Installer Award reconeix el compromís amb el medi ambient i reconeixement de la marca, els seus nivells de creixement i implantació al mercat nacional. Aquesta distinció es basa en una enquesta realitzada entre milers de professionals europeus del sector.

Ecotelia Serveis Energètics, l'empresa d'energies renovables del grup Sorigué, ha rebut a Munic, Alemanya, el guardó EUPD Research Installer Award que premia la seva trajectòria empresarial i oferta de serveis en energies renovables. El lliurament d'aquesta distinció s'ha produït durant el curs de la fira especialitzada Intersolar.

El premi EUPD Research es basa en una enquesta realitzada entre professionals de tota Europa. Durant els últims 22 anys, l'institut independent de recerca EUPD ha treballat amb milers de professionals europeus per conèixer les seves necessitats i preferències en l'aplicació de sistemes fotovoltaics, i analitzat els models de treball i resultats del sector. Els informes de EUPD Research són àmpliament citats per empreses, associacions i organismes governamentals de tot el món.

L'objectiu d'aquest guardó és reconèixer a les empreses amb millors serveis en energia solar. La selecció es realitza en funció d'una sèrie d'indicadors clau de rendiment, com la generació eficient i capacitat d'emmagatzematge desplegada als segments residencial, comercial i industrial; el nombre de sistemes instal·lats; la cobertura geogràfica, l'estratègia d'execució i la taxa de creixement global de l'empresa durant els últims anys.
Sobre Sorigué

Sorigué és un grup empresarial referent als sectors dels serveis a la ciutat, cicle de l'aigua, infraestructures i materials, i energies renovables. Amb més de 60 anys d'experiència i una clara visió de futur, el grup Sorigué enforteix el seu compromís amb la societat i l'entorn amb el focus posat en la innovació, la gestió del coneixement i la sostenibilitat.

L'any 2021, el grup va adquirir Ecotelia per reforçar la seva àrea d'Energia i aprofundir especialment en el mercat de la generació d'energies renovables a través de parcs fotovoltaics, autoconsum i generació distribuïda. A més, el grup empresarial ja desenvolupava projectes per a la millora de l'eficiència energètica a instal·lacions industrials i edificis.
Descàrregues