Sorigué realitza la seva primera jornada solidària per a treballadors

Anar a sala de premsa Anar a Notes de premsa

Sorigué realitza la seva primera jornada solidària per a treballadors

30 Octubre 2017

Durant la trobada s'ha dut a terme un repte solidari de donació de sang pel Banc de Sang i Teixits. El grup empresarial ha convidat a tot el seu equip humà a conèixer les instal·lacions del complex industrial La Plana del Corb i el projecte PLANTA.

Més de 1200 persones s'han donat cita aquest dissabte 28 d'octubre en el complex industrial La Plana del Corb (Balaguer, Lleida): es tracta de treballadors i treballadores de Sorigué i les seves famílies, que van participar en la primera jornada solidària dirigida a totes les empreses i delegacions del grup. Durant tot el dia s'ha convocat als assistents a donar sang pel Banc de Sang i Teixits del Departament de Salut.

La Plana del Corb simbolitza els orígens del grup empresarial, i és un punt de referència i de trobada per Sorigué. En aquesta jornada de portes obertes s'ha presentat de forma oficial a tot l'equip humà de la companyia, PLANTA, el projecte que impulsa Sorigué i la seva fundació on conflueixen la creació artística contemporània amb la innovació empresarial, i que s'emplaça en aquest espai industrial.

A la jornada han assistit treballadors i treballadores al costat de les seves famílies de les delegacions de Lleida, Barcelona, Tarragona, Saragossa, Osca i Madrid.

Durant la trobada, els treballadors i les seves famílies han conegut l'espai d'art Double Bind, la monumental instal·lació escultòrica de Juan Muñoz, recentment inaugurada i amb la qual s'obre oficialment al públic general les portes de PLANTA; així com els espais d'art Kiefer Pavilion, on s'allotgen tres monumentals peces de l'artista Alsem Kiefer; i les escultures “Carmen dormida” i “Carmen desperta” d'Antonio López.

A més, durant aquest dia s'ha pogut visitar el Museu de minerologia i el Laboratori de recerca del grup, situats dins del complex. La companyia va oferir a més la possibilitat de conèixer diferents processos productius de l'empresa, a través de la visita a la zona d'extracció d'àrids, la nau de producció de dovelles, una exposició de maquinària, el molí d'oli, el assecador de cereals i els camps d'oliveres.

Descàrregues

Galeria d'imatges