Sorigué presenta les seves solucions en paviments urbans a la 22a edició de Municipalia

Anar a sala de premsa Anar a Notes de premsa

16 Octubre 2023

En el seu estand exterior, el públic podrà conèixer, a través de demostracions en viu, les últimes novetats en asfalts, productes de reparació de vies i paviments drenants. En el seu estand interior, el grup ofereix un espai de networking amb el seu catàleg de propostes i serveis per a la ciutat.

Sorigué ha preparat un cicle de demostracions en viu amb els seus productes de manteniment i reparació de paviments per a la seva participació en Municipalia, la fira biennal més important del sector de serveis i equipaments urbans que se celebra del 17 al 19 d'octubre a la Fira de Lleida.

En aquesta 22a edició, el grup ha ampliat el seu estand exterior per donar a conèixer els seus paviments més destacats, les seves opcions per a sòls drenants i algunes de les seves solucions de manteniment urbà basades en la naturalesa.

En el seu estand interior, la companyia ofereix un espai de trobada per a clients i col·laboradors, a més de presentar el seu catàleg complet de serveis.

Presentacions en viu

Les demostracions es realitzen cada dia en els següents horaris:

11.00-11.30 - Solucions asfàltiques per a manteniments en vies urbanes amb quatre productes de la gamma Calcel:

• Calcel One micro, mescla asfàltica en fred amb polímers per aplicar en petits gruixos.
• Calcel H₂O, mescla asfàltica d'alt rendiment i aplicació en fred tipus AC 8 SURF per a reparacions definitives.
• Calcel Xarxa, mescla asfàltica en fred amb polímers per a parcs, jardins i carrils bici.
• Calcel primer esprai, betum asfàltic en esprai per a emprimacions i segellaments.

12.00 – 12.30 - Solucions drenants i decoratives. Demostracions amb Calcel Rob, sòl drenant decoratiu per a sistemes urbans de drenatge sostenible (SUDS) i escocells.

13.00 – 14.00 - Solucions d'ancoratge i reparació a vies urbanes:
• Calcel Route, morter de resines d'altes prestacions per a ancoratge d'elements de fosa a la via pública.
• Calcel Route micro, micro formigó de resines d'altes prestacions per a reparacions de paviments de formigó i prefabricats.
13:00 – 14:00 Solucions d'acabats per a superfícies asfàltiques:

• Firflex continu, sistema d'acabat d'altes prestacions per a col·locació sobre asfalt o formigó de resina i àrid amb acabat de pedra natural.
• Firflex preformat, sistema d'acabat d'altes prestacions de col·locació sobre asfalt o formigó d'una peça preformada amb aspecte de paviment prefabricat.
A més, al llarg de cada jornada, l'equip de Materials de Sorigué presenta Getup, un sistema de reparació d'equipaments urbans que no requereix la substitució d'elements viaris com a bol·lards, pilones o ancoratges de bicicletes, entre altres.

Municipalia 2023

Aquest saló és un punt de trobada clau perquè les empreses presentin a les institucions públiques i a altres companyies privades les seves propostes en àmbits com la mobilitat, el sanejament, la seguretat, el mobiliari urbà o l'automatització de processos, entre altres.

Amb 350 expositors per primera vegada a la seva història, Municipalia es distribueix en dos pavellons de la Fira de Lleida i disposa d'una carpa complementària de 5.500 metres quadrats. A més, presenta una sèrie de ponències que se centren en la gestió sostenible de les ciutats amb conferències i demostracions sobre mobilitat elèctrica, climatització ecològica, aplicacions per a Smart Cities i economia circular.
Descàrregues