Ana Vallés s'incorpora al Consell Assessor del Banc Santander a Catalunya

Ana Vallés s'incorpora al Consell Assessor del Banc Santander a Catalunya

El banc que presideix Ana Patricia Botín ha anunciat la incorporació al seu Consell Assessor a Catalunya de la presidenta de Sorigué.
16 Juny 2016

Ana Vallés, que va assistir a la reunió realitzada per aquest òrgan ahir a Barcelona, ha estat elegida per formar part del Consell Assessor del Banc Santander a Catalunya pel seu lideratge institucional a Sorigué, la gestió del primer relleu generacional a la companyia, i també per la seva visió estratègica, l'impuls a la innovació i l'aposta pel retorn.

Amb la incorporació de Vallés, Sorigué s'uneix al conjunt de grans empreses que formen part d'aquest Consell en representació dels principals sectors d'activitat (Cobega, Quadis, Freixenet, Nutrexpa, Tradisa, Agrolimen i Pronovias).

Juntament amb la presidenta de Sorigué, el consell està format per Mario Rotllán, conseller delegat de Cobega; Cristina Guiral, presidenta del grup Tradisa; Antoni Esteve, president de Laboratorios Dr. Esteve; Xavier Puig, president de Flamagas; Lluís Bassat, fundador del grup de publicitat i comunicació Bassat Ogilvy; Juan Manuel Soler, president de Quadis; Javier Ferrero, president d'Idilia Foods; Pedro Ferrer, conseller delegat de Freixenet; Alberto Palatchi, president i conseller delegat de Pronovias i Lluís Carulla, fundador d'Agrolimen.

A la reunió d'aquest dimecres, hi han assistit també el conseller delegat del Banc Santander, José Antonio Álvarez, i el màxim responsable de Santander España, Rami Aboukhair, entre altres directius de la companyia.