Sorigué certifica la seva flota de Conservació amb etiquetatge ecològic

Sorigué certifica la seva flota de Conservació amb etiquetatge ecològic

14 Abril 2023

L'àrea d'Infraestructures i Materials del grup Sorigué continua ampliant la seva xarxa de productes i serveis amb ecoetiqueta amb l'objectiu d'oferir serveis sostenibles.

En els darrers anys, l'àrea d'Infraestructures i Materials de Sorigué ha treballat per ampliar la seva xarxa de productes i serveis amb etiquetatge ecològic amb l'objectiu de promoure polítiques de consum sostenibles.

Aquesta vegada, és l'empresa del grup Sorigué Acsa Conservació la que ha obtingut el Distintiu de Garantia de Qualitat Ambiental de la Generalitat de Catalunya en la categoria de flota de vehicles. Aquest distintiu reconeix productes i serveis que superen determinats requeriments de qualitat ambiental més enllà dels establerts per la normativa vigent.

Actualment, altres empreses d'aquesta àrea compten amb el mateix distintiu ambiental per a les seves flotes de vehicles, entre elles, Ditransco i Conexis Transports Terrestres.

A més, altres empreses del grup tenen el Distintiu de Garantia de Qualitat Ambiental per a productes en la categoria de matèries primeres i productes d'àrid reciclat, com Aficsa i Firtec.

Etiquetes ecològiques

L'etiquetatge ecològic és un distintiu voluntari que assegura l'acompliment ambiental d'un producte o servei. El seu principal objectiu és assegurar una comunicació ambiental veraç i fiable sobre productes i serveis.