Sorigué inaugura la seva nova seu a Tarragona

Reproduir vídeo
Anar a sala de premsa Anar a Notes de premsa

Sorigué inaugura la seva nova seu a Tarragona

El nou centre, que ha suposat una inversió de 4.000.000 d’euros, compta amb 5.000m2 i està ubicat al Polígon Industrial Riu Clar; al peu de l'A-27 i ben a prop dels principals nuclis de població i activitat de la demarcació.
24 Novembre 2016

Sorigué, empresa referent en serveis urbans i industrials, la construcció i l’enginyeria i tecnologia de l’aigua, inaugura avui la seva nova seu a Tarragona, un centre que generarà més d’un centenar de llocs de treball directes i que reforçarà els serveis del grup a la província.

La posada en marxa d’aquesta nova seu referma el compromís i l’arrelament de Sorigué amb aquest territori, en el qual hi treballa des de principis dels anys setanta quan començaren la seva activitat les empreses Aficsa i Cumesa.
Amb aquestes instal·lacions, el grup té l’objectiu de potenciar i consolidar la presencia a Tarragona i les Terres de l’Ebre, contribuir al desenvolupament d’aquest territori, i donar cobertura integral a les necessitats dels seus clients a través de l’especialització i d’uns serveis més amplis i de proximitat.

Aquesta operació s’emmarca en el Pla Estratègic del grup empresarial, impulsat per la seva presidenta Ana Vallés, i que sota el lema “Créixer fent créixer”; aposta per un creixement sostenible a través de la diversificació, la innovació, la generació d’ocupació, el desenvolupament del talent i el retorn social. En aquesta nova seu, el grup seguirà invertint en innovació i sostenibilitat i mantindrà la seva aposta pel capital humà mitjançant la promoció del coneixement i el talent.

“La nostra presència a Tarragona és un exemple de l’estratègia de creixement del grup, basada en el talent de les persones que integren el nostre equip; la vocació innovadora del grup empresarial i la nostra voluntat de retorn, perquè des d’aquesta nova seu continuarem impulsant projectes, generant ocupació i col·laborant amb l’esport, la cultura i el benestar dels tarragonins”, explica la presidenta de Sorigué, Ana Vallés.

L’edifici
L’edifici que alberga la nova seu de Sorigué a Tarragona és obra de l’estudi 080 Arquitectura. Aquestes noves instal·lacions, estan compreses en una parcel·la de 5.000m2 dins la qual n’hi ha espai per unes noves oficines de 800m2 i un tallers-magatzems de 2000m2. El tancament de l'edifici s’ha realitzat amb panells prefabricats de formigó armat i acabat en zinc transpirable, impermeable i sense textura. L’immoble aprofita la llum natural mitjançant lluernes i paraments verticals translúcids de policarbonat i produeix energia amb les plaques fotovoltaiques instal·lades a la coberta de les oficines, fet que permet l’obtenció d’un certificat de classificació energètica per l’edifici.

Activitat a Tarragona
Sorigué treballa en diferents sectors importants de la província (les infraestructures, els serveis vinculats al món de l’aigua, i la industria petroquímica). Un exemple son, entre d’altres, les següents accions: el manteniment de la navegabilitat del riu Ebre, la rehabilitació dels dipòsits Sant Pere i Sant Pau, la construcció de sengles naus industrials de decapat i pintura en les Centrals Nuclears d´Ascó i Vandellòs, o el projecte de les mesures correctores de les galeries del CAT (Consorci d´Aigües de Tarragona).

A més, des de fa uns anys, Sorigué treballa per administracions i/o organismes de referència en la província, com son la Brigada d´Intervenció Ràpida pel Manteniment de la via pública la Ciutat de Tarragona, el Contracte de Manteniment de la canonada de CAT i el Contracte de Manteniment d´Obra Civil del Port de Tarragona. També duu a terme serveis especialitzats com el manteniment d’espais verds i enjardinats de la ciutat de Tarragona, el manteniment de la xarxa de sanejament a Salou o el de neteja i reciclatge de residus a Torredembarra.

“Les nostres noves instal·lacions evidencien de manera clara i contundent el que representen Tarragona i les Terres de l’Ebre per Sorigué. Treballem aquí des dels anys setanta i volem continuar contribuint al desenvolupament d’aquesta terra”, explica la Presidenta de Sorigué, Ana Vallés.

Descàrregues

Sorigué amb Tarragona