"Inverteix un minut, guanya en salut", nova campanya de seguretat i salut laboral

25 Abril 2018

La iniciativa busca conscienciar sobre la importància de l'actitud de cada persona respecte a la seva pròpia seguretat en el treball.

Coincidint amb el Dia Mundial de la Seguretat i la Salut en el Treball, que se celebra cada 28 d'abril, Sorigué realitza una campanya interna de sensibilització i informació entre els seus treballadors/es.

La iniciativa, que es desenvolupa sota el lema "Inverteix un minut, guanya en salut", s'emmarca dins dels esforços del grup empresarial de generar un ambient laboral segur, que garanteixi les millors condicions per als seus empleats i empleades.

L'objectiu de la campanya és generar consciència en cada persona de la importància d'anticipar-se a possibles riscos i prendre mesures pel que fa a la seva pròpia seguretat.

Durant el 2018, el Departament de Qualitat, Prevenció i Medi Ambient de Sorigué, incidirà en alguns aspectes claus de la seguretat i la salut dels treballadors i treballadores, depenent de les àrees de negoci del grup on exerceixin les seves tasques.

Entre les diverses línies d'acció de la campanya, destaquen la prevenció en matèria de seguretat viària, el foment de la utilització correcta dels equips de protecció, la prevenció de riscos ergonòmics i la sensibilització sobre la importància d'evitar distraccions en el treball, especialment en els entorns de treball industrials i d'obra.