Ana Vallés, presidenta de Sorigué, rep premi internacional IWEC de dones líders empresàries

Anar a sala de premsa Anar a Notes de premsa

15 Novembre 2017

La màxima responsable del grup empresarial rep a Seattle el premi International Women 's Entrepreneurial Challenge (IWEC) 2017, durant la desena conferència anual de l'organització.

Lleida, 15 de novembre - Ana Vallés, presidenta de Sorigué, rep aquest dimecres el premi International Women 's Entrepreneurial Challenge (IWEC), que reconeix a dones empresàries líders a tot el món, durant la desena conferència anual de Ia organització que se celebra a la seu de Microsoft, a Redmond (Seattle, EUA).

Ana Vallés, que ha estat presentada per la Cambra de Comerç de Barcelona per a aquest guardó, és la impulsora del primer pla estratègic de Sorigué basat en la innovació, el talent i el retorn, i impulsat el projecte PLANTA, iniciativa que uneix creació artística contemporània amb innovació empresarial.

Els premis es lliuren en el marc de la conferència anual de IWEC, que des del 12 al 15 de novembre ha reunit en un programa intensiu a algunes de les directives amb més èxit del món. En la desena edició de IWEC s'han premiat a 53 empresàries de més de 20 països. Entre les guardonades es troba Inés Juste, presidenta del Grup Juste, companyia químic-farmacèutica amb més de 90 anys d'activitat empresarial.

La trobada, titulada "Connectant empresàries globalment: accelerant el creixement a través de la innovació i la tecnologia", ha presentat conferències sota els títols "Doing Business in the U.S.", "Artificial Intelligence" i "Cybersecurity and Blockchain", entre altres.

Entre les ponents han destacat Yang Lan, propietària de Sun Media, un dels més grans conglomerats de mitjans de la Xina, i ex ambaixadora dels Jocs Olímpics de Beijing; Ibukun Awosika, presidenta del Consell d'Administració del First Bank of Nigeria; Melanie Alavi, directora de Customer Technology Marketing d'UPS; i Jackie Sturm, vicepresidenta sènior de Supply Chain and Innovation a Intel, entre d'altres empresàries.

Descàrregues