L'Ajuntament de Parla reconeix Sorigué com a empresa responsable

L'Ajuntament de Parla reconeix Sorigué com a empresa responsable

1 Desembre 2017

En el marc del lliurament dels Premis RSP, el municipi madrileny ha reconegut l'empresa per la seva contribució i compromís amb Parla.

Aquest dijous 30 l'Ajuntament de Parla ha reconegut Sorigué i 13 empreses més amb el Certificat d'Empreses Responsables (RSP), per la seva col·laboració amb l'Agencia Municipal de Empleo Parla; el seu compromís amb el municipi; la seva obstinació a millorar la qualitat formativa de les persones aturades; i la seva contribució a l'increment de les ofertes d'ocupació.

L'edició 2017 dels Premis RSP ha estat presidida per l'alcalde, Luis Martínez Hervás, i pel regidor de Desenvolupament Empresarial, Formació i Ocupació, José Manuel Zarzoso. Per part de Sorigué, hi han assistit Manuel Vélez, director general, que ha rebut el Certificat d'Empreses Responsables (RSP), i José Lores, delegat de la zona centre de Sorigué.

Juntament amb el grup, han rebut reconeixements Tranvía de Parla, Grupo Temporing, Escuela Infantil Zarabanda, Atroe, Carpio Vilanco Cocinas, Serpa Servicios Integrales, Aquarium Piscinas, Eutofirms, Afforord Industrial, Grupo AJ, Promociones Inmobiliarias Plan Sur i Fundación Adecco.

Cotxes elèctrics

Abans de la cerimònia, l'empresa ha fet entrega de dos cotxes elèctrics per a ús dels tècnics de l'ajuntament que supervisen el contracte de manteniment que manté Sorigué amb el municipi. La companyia ha instal·lat especialment per a aquests vehicles un punt de recàrrega fora de les dependències municipals.

Per realitzar les tasques pròpies d'aquest servei de conservació i manteniment de zones verdes i arbrat viari de Parla, la companyia disposa de tres furgonetes elèctriques.

Galeria d'imatges